2014. április 29., kedd

9. Fejezet: Visszaemlékezések...Ashley

Előszó: Sziasztok! Meghoztam a rész és remélem tetszik! Szerintem egész jó lett a visszaemlékezésekkel, meg minden...:) De ti döntsétek el! Írjatok lécí! :) Ne haragudjatok ha van benne valami helyesírási hiba, előfordulhat...bocsi.
Puszíííí:
Az Írók
-Louis szemszöge-

Most mégis mi lesz? Liam szóba se áll velünk, azt a lányt aki a legfontosabb nekem pedig meg akarja ölni, Niall szint úgy, Harry pedig összejött vele…rám persze senki sem gondol….de tudom hogy Emily irántam is érez valamit, nem is keveset csak magának sem meri bevallani. Zayn valamit titkol, remélem nem lesz nagyobb baj..de amikor ezt megkérdeztem Harry-vel elég sejtelmesen összenéztek.
-Jó, de Loui ígérd meg hogy nem mondassz el semmit Liam-nek és Niall-nek! Ez nagyon fontos nekem…
-Megígérem, csak mondd már.-mostmár egyre jobban kezdett izgatni a dolog. Láttam hogy Emily is érdeklődve figyel. Ezek szerint csak Harry tud a dologról. Akkor Emily előtt titkolózik…, ha velem lenne nem lennének titkaink egymás előtt. És ez így is lesz mert Emily végül engem fog választani!
-Hát tudjátok minden egy évvel ezelőtt kezdődött…-kezdte a mondandóját Zayn de elakadt benne.
-Zayn nekünk bármit elmondhatsz...vagyis hát nekik.-mutattott Emily felénk.- de megértem ha nekem nem akarod elmondani. Kezdett felállni Emily.
-De..de, végül is rád is tartozik...
Mindhárman leültünk a kanapéra és Zayn-t figyeltük ahogy föl-alá járkál a lakásban és néha sóhajt egyet vagy elmosolyodik.
-Pontosan már nem emlékszem, hogy hogy történt, de megpróbálom nagyjábl elmesélni.-kezdte végre és mostmár Harry is érdeklődve figyelt. Ezek szerint ezt a történetet még nem hallota.-Szóval mint már említettem kb. egy évvel ezelőtt kezdődött és a mai napig tart...Az erdőben vadásztam, vagyis hogy már visszafelé jöttem, amikor megpillantottam egy lányt a földön, ájult volt...vagy halott. Az egész testét harapásnyomok és karcolások borították. Odamentem hozzá, nem tudtam megállni, hogy bele ne kóstoljak a vérébe. Ahogy a meleg folyadékot kortyoltam keserű íz szökött a számba. kihúztam a belőle a fogaimat és kiköptem a vért.
A csajnak-aki mellesleg gyönyörű volt-nem ember illata volt és a vére íze is olyant volt mint egy...farkasnak...De nem undorodtam tőle, nem hagytam ott és nem öltem meg. Ott maradtam vele.

Visszaemlékezés 
-Zayn szemszöge-
Egy fa tövében ültem közvetlen a lány mellett, és azon gondolkoztam, hogy vajon hogy szerezhettet ilyen csúnya sebeket. Lehet hogy összekapott egy másik farkassal és verekedni kezdtek, abból ítélve hogy itt fekszik eszméletlenül ő vesztett. Megfigyeltem az arcát, a szeme csukva volt. Gyönyörű. Egyszerűen nem értem saját magam..itt ülök egy farkas lánnyal....nem gondoltam inkább erre. Beletúrtam szökésbarna hajába, ami tele volt levelekkel. Onnan az arcára vezettem a kezemet. Egész közel hajoltam hozzá. nem is tudom milyen szándékból. Vagyis...meg akartam csókolni...De elkezdte lassan kinyitni a szemét én pedig gyorsan le akartam venni a kezemet az arcáról, de megfogta, és a keze éríntésétől azt hittem megőrülök...sóhajtottam egy nagyot és mélyen kék szemébe néztem.
 -Nem kell félned tőllem, Zayn Malik vagyok.-suttogtam miközben megérintettem egy sebet a vállán, mire felszisszent. Ajkai elváltak egymástól, mosdani akart valamit, de csak nyelt egyet. Jeges tekintetét az enyémbe fúrta. Belülről megborzongtam a pillantásától.
-Te..egy vámpír vagy.. -mondta nehezen és halkan
-Nem bántalak..-néztem rá a lehető legmegnyugtatóbban, nem akartam hogy elmenjen.-Mi a neved?
-Ashley...de most mennem kell...-próbált felállni, de a fájdalomtól visszapuffant a földre. Felemeltem a karomba, ő pedig átkulcsolta a nyakam. AZ egész testemet forróság öntötte el. Mi ez? Mi van velem? Ez a lány...teljesen megbabonáz... Ő is valami ilyesmit érezhettett mert a lélegzete egyre szaporábbá és szaggatottábbá vált.
-A farkasfalkával laksz?-Kérdeztem ő pedig bólintott. Futás közben nem vettem le a szememet rólam, amikor észrevette hogy nézem kicsit elpirult.
-Nem láthatnak meg itt..be tudsz meni?-kéredztem tőlle.
-Persze. vagyis megpróbálok...-mondta kicsit bizoytalanul. Mire lettettem és kicsit nehézkesen elindult befelé . Mosolyogva néztem utána. Megfordult és ő is elmosolyodott. Ekkor értettem meg mindent, ami bennem kezdődött. 
Visszaemlékezés vége 

-Louis szemszöge-

-Aztán később, amikor vadásztam és az erdő közelében volt mindig megkerestem és úgy tettem mintha véletlen futottunk össze, pedig direkt kerestem a társaságát. Rengeteget beszélgettünk és elég sokat megtudtunk egymásról, viszont egyik nap megtettem azt amit már az eleje óta akartam. Ez az első találkozásunk után két-három hete történhetett.-mesélt tovább Zayn.

Visszaemlékezés
-Zayn szemszöge-
Megint vadászat után Ashley-t kerestem. Meg is találtam nemsokára. El akarom végre mondani neki hogy szeretem! Már százszor megfogalmaztam, hogy mit fogok neki mondani, de ahogy odaértem hozzá, ahogy aranyosan köszönt és a szemembe nézve elkomolyodott nem tudtam semmit mondani. Csak néztük egymást, néztük hosszan... Meg tudod tenni! Mondta egy hang a fejemben és közelebb hajoltam hozzá.
- Zayn...nem lehet...-tolt el magától gyengén. A szemébe néztem, aztán pedig le a földre, hogy ne lássa a szememben a könnycseppet.
-Ashley..tudom hogy te is akarod...-mondtam újra a szemébe nézve. Ő csak nézett rám. Félt ,de láttam a szemében a vágyat. Nem bírtam tovább. Megcsókoltam. Ajkaink lassan forrtak össze, én pedig megfogtam a derekát és egész közel húztam magamhoz. Kezeit átfonta a nyakam körül és visszacsókolt. Óvatosan megszakította a csókunkat, addig hogy mondjon valamit.
-Szeretlek...-mondta suttogva én pedig elmosolyodtam, miközben az arcát kezdtem simogatni.  Mégegyszer magamhoz húztam és megcsókoltam, és aztán mégegyszer, és mégegyszer. Amikor ténylegesen elváltunk egymástól Ashleynek egy könnyfutott végig az arcán. Örömkönny volt. Fejét a nyakamba fúrta én pedig átöleltem. Ő az enyém volt én pedig az övé. És ez azóta sincs másképp.
Visszaemlékezés vége 

-Louis szemszöge-

-Azóta csak egyszer voltam megint felfőtlenül boldog...-sóhajtott Zayn, mire Harry elmosolyodott.
-Mi?-kérdeztem, mert úgy tűnt hogy csak én és Emily nem tud a dologról.
-Semmi...-legyintett Zayn és a gondolataiba merült.
-De Loui, ugye meg tudod érteni?-kérdezte aggódva és a válaszomtól félve.
-ööö..-túrtam a hajamba- megértem..de hát farkasok? Niall és Liam ha megtudják..tudjátok...-
Emily megrezzent, mire Harry melléült és átkarolta.
- En, nem maradhatsz itt sokáig, haza kell menned.-törtem meg a csendet Harry hangja. Emily elindult az erdőben, Harry pedig elkísérte.

-Zayn szemszöge-

Hát elmondtam...
Liamet nem ilyennek ismertem..olyan furcsa lett. Mindig nyugodt, de most ordított, fenyegetődzött...nem tudom mi lesz. Tele vagyok kétségekkel... Leroskadtam a kanapéra Loui mellé.
- És mikor ismerhetjük meg a híres Ashley-t?- kérdezte Loui és elnevette magát.
Ezek szerint legalább Loui nem annyira ellenzi ezt az egészet, mint gondoltam. Ennek örülök, de most nagyon félek. Félek Liaméktől, félek attól hogy Ashley-vel szétválasztanak minket és legjobban atól félek hogy...megölik őket...
-Először had csillapodjanak a kedélyek, de utána ígérem bemutatom nektek.- mondtam komolyan, majd ahogy Loui-ra néztem elmosolyodtam. Láttam hogy elgondolkozott. Kimentem a konyhába és előkaptam a hűtőből egy kórházas vértasakot, majd elkezdtem lassan kortyolni. Odamentem a hátsó ajtóhoz és az erdőt bámultam. Nem tudom meddig állhattam így, de Loui már mögöttem állt.
-Zayn, kérdezhetek valamit...?-kérdezte bátortalanul.
Még egy ideig álltam ott, aztán nehézkesen megszólaltam.
-Na ki vele.-sóhajtottam.
-Te tényleg szereted azt a lányt és egyáltalán nem zavar hogyő egy farkas?-kérdezte Loui. Pontosan tudtam hova akar kilyukadni.
-Tudod Loui, lehet hogy ő egy farkas, de ha valakit igazán szeretsz akkor nem érdekel, hogy kicsida és micsoda, csak az hogy ő az a személy, aki nélkül nem tudnál létezni, olyan mintha a másik feled lenne. És tudod néha már fel se tűnik, hogy ő egy farkas. Ha szereted Emily-t akkor nem szabad hogy ez a kis dolog tönkre tegyen mindent.-mondtam, majd elindultam fel a szobámba. Becsuktam magam mögött az ajtót és levágtam magam az ágyra és becsuktam a szemem.


      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése