2015. április 11., szombat

20.fejezet: Liam...

-Emily szemszöge-

A hideg parkettán ültem és kattogott az agyam előbbi "látomásomon"... Még mindig nem tudom eldönteni hogy az a madár valódi volt-e vagy... De nem értem miért beszélgetnék én egy varjúval? És a varjú hogy a francba tudna megszólalni? De tegyük fel hogy nem vagyok komplett idióta és nem képzelődtem, azt mondta hogy megfogom ismerni. Akkor bíztosan ismerem...Harry? Dehát Harry miért beszélgetne velem varjúként? Aahley se...Zayn se...Loui se...ennek így semmi értelme! Niall utál, Liam pedig...meghalt...miattam.
-Nem értem! Mond meg hogy ki vagy végre! -kiáltottam a semmibe, teljesen céltalanul és értelmetlenül. Nem kaptam választ, de megint elhomályosodott minden.
-Mondtam tegnap, hogy nem mondhatom meg ki vagyok...-hallottam a mély hangot gondolom megint a varjútól. Megráztam a fejem de nem segített semmit.
-Gondolkozz egy kicsit!  Senkinek nincs olyan képessége azok között akiket ismersz hogy áttudna változni...és senkinek nem lehet két lelke...-mondta halkan. "Senkinek nem lehet két lelke..."
-Liam...dehát...nem lehet...-döbbentem le és tehetetlenségemben sírvafakadtam.-Miért mentettél meg? Miért nem hagytad hogy meghaljak...?
-Én már eleget éltem...de nem vesztem el teljesen. Csak kérlek ne mond el senkinek sem hogy beszéltél velem...-mondta halkan.
-De Liam...eddig utáltál akkor most hogy-hogy beszélgetsz velem?-kérdeztem összezavarodottan.
-Figyelj Emily...azt sajnálom...,nem gondoltam át...
-Nem...nem haragszom...de...miért...miért nem hagytad hogy meghaljak?
-Emily...ne mondj ilyeneket...gondolj Harryre...Ashleyre...és arra hogy ők mit éreztek volna ha te meghalsz?-mondta utoljára, s elrepült.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szupcsiii lett!! Alig várom a kövit és minél hamarabb tegyétek fel pls.!! Viiiii!! :) ;) ♥♡♥♡♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég gyors voltam a kővetkezővel? Vagyis az előzővel ;)

      Törlés
    2. Elég gyors voltam a kővetkezővel? Vagyis az előzővel ;)

      Törlés