2015. február 16., hétfő

17./I.fejezet: Halál vagy Élet?

Bocsánat hogy késtünk (nem is keveset), ez most csak az első fele a résznek de nemsokára hozzuk a következőt is.
Puszi: az írok (Emily)

-Harry szemszöge-

Niall és Louis sétált el közel az erdőben, ezt onnan tudom hogy Niall gondolatai idáig is elhalatszanak.
"Végre eltettük láb alól, nagyon nem volt rendben a csaj és Harryék még védték, nekem ne is jöjjenek vissza a házba."
Tudtam, hogy csak Emilyről lehet szó. Dühös lettem, de Loui gondolatait még hallottam. Egy kép volt amint Em összeesik. Ennél is dühósebben felpattantam.
-Harry mi a baj?-kérdezte Zayn.
Vicsorogva vissza néztem, Zayn tényleg aggódott, de nagyon dühös voltam. Ashley eléggé megilyedt.
-Niall gondolatai...
-Mi van vele?!-kérdezte, mintha nem értené, pedig jól tudom hogy tudja miről van szó.
-Emily-tettem hozzá és elrohantam. A falkánál csönd volt, sötétség. Emily házában semmit se láttam csak egy kék fényt ami néha eltűnt és néha halványan világított. Odamentem a pislákoló fényhez, aminek fényforrása szerelmem nyakában lógó amulettből eredt. Az arca borzalmasan hideg volt, keze pedig életelenül esett vissza ahogy felemeltem.
Sírtam. Sírtam mert tehetetlen voltam, sírtam mert nem akartam elveszíteni. A kezem közé vettem a gyenge fényű ékszert. Valaki lépteit hallottam és letérdelt mellém. Anélkül, hogy ránéztem volna tudtam hogy Zayn az. Fogtam a kezembe a nyakláncot és nem tudtam levenni a szemem a pislákoló fényű kristályról.
-Most mit csináljunk?-kérdezte Zayn miközben a fejében ezernél is több kérdés fogalmazodott meg egyszerre. Dühös voltam magamra mert nem vigyáztam rá eléggé, dühös voltam Niallre amiért ezt tette szerelmemmel, de legfőkép Louira mert megbíztam benne, a legjobb barátom volt mégis hátba támadott. Elvesztettem mindent, a bátyámat, a legjobb haveromat és talán most ŐT is. NEM! Nem fogom hagyni, őt már nem engedhetem el. Ő nem mehet el, neki mellettem a helye, nekem pedig mellette. Nem hagyom, hogy elmenjen. Elengedtem az ékszert ami hangosan koppant a padlón, majd fényen kialudt. Én pedig kétségbe estem. Hallottam már erről a nyaklánról, csak akkor világít egy farkas nyakába ha az illető az első farkas leszármazottja és fénye csak akkor alszik ki ha gazdája már hal...halott. Nem. Nem! NEM, EZ NEM LEHET! Valamit tennem kell, de mit?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése